Nowe zasady obsługi klienta w OPS we Wschowie
Od 27 lipca 2020 r. (poniedziałek) w Ośrodku Pomocy Społecznej we Wschowie zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa klienta. Ze względu na ogłoszony stan epidemii przyjmowanie interesantów będzie ograniczone do najniezbędniejszych spraw, po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem Ośrodka drogą telefoniczną lub elektroniczną. Do Ośrodka klienci będą wpuszczani pojedynczo. Prosimy o zabezpieczenie się w środki ochrony (np. maseczka, przyłbica, rękawiczki) oraz o przyniesienie własnego długopisu.
Kontakt z pracownikami Ośrodka możliwy jest w godzinach urzędowania (ogólny nr tel. 65 540 25 25). Spis nr telefonicznych oraz adresów elektronicznych do poszczególnych pracowników dostępny jest na stronie: www.opswschowa.com.pl. Na tej stronie dostępne są również wzory wniosków i oświadczeń.
Wnioski oraz inne wymagane dokumenty można przesłać pocztą, także elektroniczną (opswschowaopswschowa [dot] com [dot] pl), platformą e-PUAP, platformą EMP@TIA albo wrzucić do skrzynki zamontowanej w przedsionku budynku Ośrodka.
Pracownicy OPS we Wschowie skontaktują się z każdą osobą, która w powyższy sposób złoży wniosek lub będzie zobowiązana załatwić inną sprawę urzędową. Prosimy w związku z tym o wskazywanie aktualnych kontaktowych numerów telefonów oraz adresów poczty elektronicznej.
Ponadto informujemy, że 30 lipca 2020 r. (czwartek) Ośrodek Pomocy Społecznej we Wschowie będzie nieczynny.
Za utrudnienia przepraszamy.