Funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
Od dnia 26 października 2020 roku do odwołania ogranicza się funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy Wschowa, polegające na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
2. Do spraw niezbędnych, o których mowa w ust. 1 zalicza się sprawy z zakresu:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego, w tym dotyczące decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),
4) ochrony środowiska, w tym dotyczące:
a) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ze zm.),
b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.).
Klienci zobowiązani są do wcześniejszego umówienia wizyty telefonicznie pod numerami telefonów:
1) Urząd Stanu Cywilnego tel. 65 540 86 33 – obsługa odbywa się codziennie,
2) ewidencja ludności i dowody osobiste tel. 65 540 86 48 – obsługa odbywa się codziennie,
3) Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości tel. 65 540 86 34 – obsługa odbywa się w poniedziałki i czwartki – sprawy dotyczące decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
4) Biuro Gospodarki Komunalnej i Środowiska tel. 65 540 86 35 – obsługa odbywa się
w środy i piątki – sprawy dotyczące decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.