Bezpłatne porady konsumenckie

14.05.2020

Po wprowadzeniu stanu epidemii mieszkańcy spotykają się z nowymi problemami konsumenckimi. Niektórzy mają problemy w bankach, ponieważ stracili pracę i chcą mieć rozłożone kredyty, a banki się nie zgadzają. W hotelach nie otrzymują zwrotu przedpłat, jedynie proponowana jest im możliwość przesunięcia terminu pobytu, podobnie jest w biurach podróży. Utrudniona lub niemożliwa jest w stanie epidemii reklamacja towarów, ponieważ sklepy i firmy są pozamykane. Nie działają serwisy – ich pracownicy nie przyjeżdżają, gdyż nie mogą pracować.

W Zielonej Górze przy ulicy Ptasiej 16, bezpłatnych porad konsumenckich udziela Regionalny Ośrodek Konsumencki.

Ośrodek jest czynny w godzinach:

poniedziałek 15.00 - 19.00

wtorek 15.00 - 19.00

środa 8.00 - 12.00

czwartek 15.00 - 19.00

piątek 8.00 - 14.30

 

Można otrzymać porady telefonicznie pod numerem +48 22 299 60 90, a po zgłoszeniu centrali wybrać numer 9 - to jest ośrodek w Zielonej Górze.

Można skontaktować się mailowo pisząc na adres:

zielonagoraatdlakonsumenta [dot] pl

Obecnie w stanie epidemii możliwy jest tylko kontakt telefoniczny i mailowy.

Informacje o działalności Regionalnego Ośrodka Konsumenckiego są na stronie dlakonsumenta.pl

Ośrodek realizuje zadanie upowszechniania i ochrony praw konsumentów dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Autor: s.ps